Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

 

 

p710

Zarejestrowani
  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O p710

  • Tytuł
    Zarejestrowany
  • Urodziny 04/20/1993

O mnie

  • Imię
    Paweł
  • Telefon
    Moto XT1072
  • Miejscowość
    Lca
  • Płeć
    M
  1. Na to wychodzi, że padł system Android. W takich przypadkach, szukasz odpowiedniego oprogramowania i instalujesz go. Takie rzeczy dzieją się też na smartfonach.
  2. Witam, Obecnie posiadam Motkę, na oficjalnym Androidzie 6.0 Marshmallow. Telefon nie jest już aktualizowany, od prawie roku. Zastanawiam się nad instalacją LineageOS. Telefon mam ponad półtorej roku, więc nigdy nie bawiłem się w zmianę romów - zawsze Android 6.0. Pytanie do Was. Od czego zacząć? W jaki sposób zainstalować TWRP i jaka wersja będzie odpowiednia? Motorola nie jest łatwa, do takiej zabawy.
  3. O to mi chodziło. Działa Ci Hard Reset?
  4. Cześć. Z tego co widzę w logach, instalacja softu, przebiegła pomyślnie. Po instalacji softu, robiłeś hard reset?
  5. Cześć. Orientujesz się, czy opisany sposób na root, będzie działać na oficjalnym Androidzie 6.0? Moto G 2nd XT1072.
  6. Sprawdź jeszcze Framaroot. W postaci apk możesz pobrać plik. Wrzuć plik na telefon, zainstaluj i sprawdź, czy zrotujesz urządzenie.
  7. W SuperSU powinieneś mieć informację, czy chcesz zaktualizować Binaria. Była taka informacja?
  8. Taryfę Play na Kartę włączymy kodem *163*6# i zatwierdzamy. Aktywacja taryfy jest bezpłatna, a dzięki temu mamy zawsze 0zł na rozmowy i SMS-y do Play. Taryfę Play na Kartę mam włączoną od początku mojej przygody z Play i można śmiało polecić taryfę. Dodatkowe informacje poniżej. Możesz sprawdzić, z jakiej taryfy aktualnie korzystasz, wpisując kod *111*49*1# Twoja taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni od wysłania kodu. Pamiętaj jednak że stracisz wszystkie pakiety danych i dodatkowych minut oraz SMS-ów. Pamiętaj, że ofertę głosową możesz zmienić wyłącznie na inną ofertę głosową. "Twoja taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni od wysłania kodu" z doświadczenia wiem, że taka zmiana taryfy trwa zazwyczaj do pół godziny, czasami szybciej. ź;play.pl
  9. Dostępny jest Polski oficjalny Rom, oznaczony numerkiem V20O dla posiadaczy LG L9 (P760). Waga pliku 599 MB. Instalację przeprowadzamy programem KDZ. Pamiętaj o instalacji sterowników USB, przed przystąpieniem do instalacji softu. Rom w wersji V20O, pobierzesz tutaj (oficjalny link od LG) http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW727985432109876543213/V20O_00.kdz Sterowniki USB dla LG P760 Dla Windowsa http://18d5a.wpc.azureedge.net/8018D5A/tool/dn/downloader.dev?fileKey=UW00120120425 Dla Maca http://18d5a.wpc.azureedge.net/8018D5A/tool/dn/downloader.dev?fileKey=UW00320110909 Program KDZ do pobrana tutaj http://www13.zippyshare.com/v/MsvJBhun/file.html _____________________________________________________________________________________ NIE ODPOWIADAM ZA UCEGLENIE TELEFONU. WSZYSTKO ROBISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
  10. U mnie na LG P710 identycznie to wygląda. Rejestracja na United Kingdom, bo inaczej nie dostaniemy się do LG Smart Word.
  11. Witam. GoClever ma 5 cala, więc na pewno musisz mieć dostepną opcję 480p. Reinstalacja apliakcji również nic nie wnosi? Możliwe, że z czasem będzie dostępe 480p przy którejś aktualizacji aplikacji YouTube. Póki co, nic z tym nie zrobisz, ani nie zmodyfikujesz.
  12. Kombinowanie z radiem? Nie słyszałem jeszcze, aby radio miało w czymś pomóc, prócz słuchania muzyki. Reinstalowałeś, bądź aktualizowałeś Androida w celu sprawdzenia, czy problem powtarza się? Jeśli tak i dalej problem występuje, to pozostaje serwis, lub też oddanie na gwarancję. Od jak dawna problem występuje? No i czy przed wystąpieniem problemu, 3G działał prawidłowo?
  13. Myślałem nad zakupem G4, ale bardziej przekonuje mnie G3, gdyż G4 to odświeżony model, no i prawie niczym nie odstaje od G3 i można za fajną kasę kupić G3 na dzień dzisiejszy. Na Samsungach się zawiodłem i znam opinie bliskoch osób, co żałowali zakup Samsunga, bo albo telefon spadł z łóżka i po wyświetlaczu, albo po dwóch miesiącach użytkowania spalił się. Tak, spalił się. Obecnie mam LG i kolejny zakup smartfona, to też na pewno będzie LG, ale myślę, że G3.
  14. Cześć. Rozglądam się za jakimś kernelem, dla mojego LG P710 na Androidzie 4.1.2 JB. Na zagranicznym forum znalazłem kernel, ale w dalszym ciągu nie wiem, czy przyśpiesza pracę telefonu a baterie "zżera", czy też poprawia samą pracę na baterii. Jeśli jest ktoś obeznany w tym temacie, to prosiłbym o odpowiedź. Dzięki.
  15. Cześć. System Android sypnął Ci się na amen. Hard Reset również nie pomoże w takiej sytuacji, a jedynie reinstalacja Androida na czysto powinna pomóc. Jeśli i to nie pomoże, to jeśli masz telefon na gwarancji, to oddaj na gwarancję.
×