Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

 

 

kariolmax

Zarejestrowani
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O kariolmax

  • Tytuł
    Zarejestrowany
  1. @Szewcu72 Również zero reakcji może jednak to ten przycisk robi zwarcie i nie chce się włączać przez To? Myślę że może dałoby radę zrobić to nie narażając się na dodatkowe koszty przelutowujac sprawny od głośności. Pytanie tylko, czy wystartowalby bez jednego. Mniejsza już że nie umiem lutowac i wolałbym tego uniknąć.
  2. @Szewcu72 Zrobiłem próbę - na godzinę podłączyłem pod ładowarkę ignorując odczyty: bateria się ani trochę nie naladowala (spadło napięcie o 0.01, ale traktuje to jako błąd pomiarowy), telefon zero reakcji niestety.
  3. Mam dwie sztuki s4 na ta chwilę i w sprawnej obie się ładują i są powyżej połowy.
  4. @Szewcu72 Niestety, ale odrzuciłem ta możliwość już na początku, zero reakcji na próby wejścia do recovery i trybu download.
  5. Witam Was serdecznie, otrzymałem od znajomego uszkodzona sztukę Galaxy S4, ostatnie jego chwilę wyglądały mniej więcej tak: "Odpaliłem jakaś grę na nim, na stronie po godzinie zauważyłem że jest wyłączony, zero reakcji. Próbowałem z drugą bateria, w domu podłączyłem do ładowania - pojawiła się animacja ładowania, ale po 5h nie przybył ani procent. Próbowałem go rozładować (przypis Autora tematu - Nie wiem jak chciał to zrobić), ale nic to nie dało." Siedzę nad nim już dwa dni, bardziej hobbystycznie bo brakuje mi telefonów, które nie potrzebowały demontażu szkła, aby w nich grzebać i ustalilem tyle: - Zero reakcji na próby włączania, włącznie z trybem rexovery i download - Podpięcie pod ładowarkę skutkuje pobieraniem naprzemiennie prądu 0.05A i 0.11A przy 5V - w sprawnej sztuce po kilku sekundach takiego odczytu zaczyna się normalne ładowanie - Sprawdziłem popularny przycisk Power i wg. Amatorskiego miernika jest on uszkodzony (oba styki przewodza prad), ale nie widzę sensu wymiany jeśli on nawet nie reaguje na podpięcie kabla ładowania Mam też druga sztukę s4 z rozlanym ekranem i po przełożeniu z niej płytki głównej udało mi się zrobić jeden działający telefon, myślę że to eliminuje ew. Uszkodzenia poza płytą. Proszę Was o pomoc, ten telefon i tak był spisany na straty, ale jakby udało się go naprawić to na pewno byłbym szczęśliwy. Z góry Wam dziękuję i pozdrawiam
  6. Bardzo dobry pomysł, na pewno przetestuję! Dzisiaj zabrakło mi czasu, aby przedzwonić do sklepów, poszukam dobrego i wiarygodnego sklepu z jasno określonym stanem części jako oryginalna i nowa. Nie ma co oszczędzać 20zł.
  7. Sam się zastanawiam, czy dokładać do pewnego oryginału, niby to pierwsza (i oby ostatnia!) naprawa moim koszem i fajnie by było jakby telefon został w stanie jakościowym, z jakim wyszedł z fabryki, ale z drugiej strony zamiennik nie powinien dużo wpłynąć na jakość zdjęć.
  8. Wznawiam temat, mam trochę czasu i postanowiłem, że sam podejmę się naprawy. Do dyspozycji mam zestaw 9 narzędzi do naprawy (Z chińskiego sklepu), niestety dotychczas znalezione poradniki pokazują jedynie wymianę przy usunięciu tylnej szyby telefonu lub wyjmowanie po kawałkach szkła aparatu - u mnie jest ono całe. Macie na to jakiś pomysł? Szukam również sklepu, z którego mógłbym wziąć porządną część zamienną, jedna z hurtowni ma je za 30zł z wysyłką (opisują jako oryginał), ale na Allegro widzę zestawy wraz z ramką za 15zł z wysyłką, co byście wybrali na moim miejscu? Zastanawiam się, czy jest sens podzwonić do właścicieli aukcji z pytaniem, czy oferowane przez nich sztuki są oryginałami. np. http://allegro.pl/szkielko-szybka-aparatu-samsung-galaxy-s6-g920f-i6179861765.html
  9. Poradnik mam, narzędzia również - myślę że podważyłbym to bez rozwalania telefonu (po prostu szkiełko). Dzięki za pomoc, poszukam dzisiaj ofert.
  10. @up Aktualna, na tą chwilę nie mam zbytnio czasu i chęci się tym zająć, pewnie tak mi minie okres gwarancyjny. W uCare została mi jedynie usługa dodatkowego roku gwarancji (ubezpieczenie od kradzieży było na rok), tak więc trochę to dotknie. Z telefonu jestem naprawdę zadowolony, nie mam ochoty go zmieniać na tą chwilę, jedynym motywatorem byłaby mniejsza strata pieniężna. Myślę że trzeba nowe szkiełko kupić i założyć, obecny klej może być jednorazowy, najgorsze że nie mogę znaleźć go w rozsądnej cenie, dodatkowo nie wiadomo, które będzie oryginałem.
  11. Witam Was serdecznie, jestem użytkownikiem Samsunga Galaxy S6 od listopada 2015 roku i generalnie nie mogę na niego złego słowa powiedzieć, ale niestety nie ma róży bez kolców. Zaczęło się jak pod koniec stycznia 2017r. oddałem telefon do Samsung Premium Service plaza ze względu na niski skok przycisku home oraz jego wychylanie się na boki, gwarancję uznano, wymienili przy okazji ekran (zapewne rozwalili przypadkowo przy demontażu) oraz gniazdo usb z mikrofonem. Około 2-3 miesiące później (gdy na dworze zaczęło świecić mocniej słońce) zauważyłem, że mój tylni aparat jest w czymś brudny. Na początku pomyślałem że to może być klej, ale bardziej wygląda na kurz/pył. Korzystając z okazji że niedawno byłem w Warszawie wraz ze wszystkimi dokumentami pojechałem do w/w serwisu, tym razem gwarancji nie uznano, ponieważ na telefon posiadam fakturę vat 0% (czytałem artykuł dostępny na forum, niestety po fakcie i nawet wtedy nie skojarzyłem jej z fakturą 0% - na mojej nie ma nigdzie napisu marża, ale jak widać nie jest to wymagane). Dodatkowo odpowiedziano mi że telefon i tak nie kwalifikowałby się na gwarancję bo nie jest pyłoodporny, a takie coś nie mogło się zdarzyć w ich serwisie. Okej, moje błędy, powinienem się bardziej interesować swoimi sprawami. Myślę co teraz zrobić, przy zakupie telefonu wykupiłem ubezpieczenie w uCare na awarię i kradzież po roku (to pierwsze zacznie obowiązywać od zakończenia 2 letniej gwarancji producenta - czyli listopada 2017r.) i to stopuje mnie przed samodzielną wymianą i czyszczeniem szkiełka - widziałem poradnik w internecie jak je podważyć, założyłbym nowe (tutaj pojawia się drugi problem - ciężko jest dostać oryginał w rozsądnej cenie). Drugą możliwością jest oddanie telefonu do sklepu-komisu, gdzie go nabyłem i pozbycie się go na co najmniej 14 dni przez niezgodność towaru z umową. W tym rozwiązaniu nie pasuje mi fakt, że telefon jest rzeczą absolutnie codziennego użytku i nie chciałbym się przerzucać na Galaxy S3 Mini wraz z podstawowymi kontaktami. Dodatkowo nie wiem jakby sprzedawca zareagował na informację o naprawie gwarancyjnej. Trzecią i najgorszą dla sprzedawcy możliwością (do której sam nie jestem również przekonany!) jest próba odstąpienia od umowy ze względu na rażącą wadę, jaką jest brak bezpośredniej gwarancji producenta (dostałem jakąś tam kartę gwarancyjną z tego sklepu dodatkowo do dowodu zakupu). Jest to rozwiązanie o tyle dla mnie dobre, że odzyskałbym 1850zł i za to mógłbym sobie ściągnąć nowy telefon typu Xiaomi Mi6. Sprzedawca ma mały sklep, więc myślę że z pomocą UKOIK uzyskałbym zwrot tych pieniędzy. Nie jestem przekonany do takiego rozwiązania, ponieważ nie uznaję za słuszne takiego dojenia sprzedawcy - tym bardziej po 2 latach użytkowania telefonu, ale z drugiej strony biorąc go osobiście nie poinformowano mnie że jest to faktura marża/0% i jakie konsekwencje to za sobą niesie. Proszę Was o radę, dziękuję za lekturę i pozdrawiam!
  12. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. W takim razie można zamknąć ten temat.
  13. Na allegro jest wersja hardglass za 18zł od iPremiumStore, chyba zaryzykuję, wątpię aby były podróbki 3mk. ;D
  14. @up Tak też zostałem poinformowany przez ich fanpage. Wezmę z allegro, za 25zł mam hardglass. Ciekaw jestem jeszcze co odpisze Nillkin po Nowym Roku.
  15. Chodzi oczywiście o odklejanie się szkła po bokach, tak to się za granicą nazywa. Pisałem z supportem 3mk i chyba zdecyduję się na HardGlass, podobno odklejanie się szkła po bokach obejmuje gwarancja.
×