Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

 

 

CMS

Zarejestrowani
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O CMS

  • Tytuł
    Zarejestrowany
  • Urodziny 05/05/1983

O mnie

  • Miejscowość
    WWA Włochy
  • Zawód
    Serwisant, Elektronik.
  • Płeć
    M
  1. Serdecznie dziękuję i przepraszam za kłopot. Jestem przyzwyczajony do (starej wersji) interfejsu forum elektrody, gdzie (nie chwaląc się) moderuję od wielu lat, a tutaj nie potrafię się odnaleźć. Na przyszłość będę się starał lepiej dobierać działy. Pozdrawiam. CMS
  2. Czy byłby kolega tak uprzejmy i przeniósł ten temat do właściwego działu. Nie wiem jak to zrobić.
  3. Mam pewien irytujący problem z moim telefonem - Aclatel Idol 4 - Na Androidzie szóstce. [img2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/obrazki.elektroda.pl\/5493260100_1479831900_thumb.jpg"}[/img2] Chodzi o to, że po jakimś czasie użytkowania, jeden, dwa, czasem 3 dni, nagle przestaje działać obracanie ekranu. Problem dotyczy chyba wszystkich aplikacji i pomaga tylko restart telefonu. Szukałem, trochę w internecie i znalazłem informację, że podobny problem występował w Sony M2 na Androidzie 4 i pojawiał się, najczęściej po rozmowie dłuższej niż 2min 30s. Mi się raczej nie zdarza rozmawiać tak długo, ale zrobiłem próbę i nic się nie stało. Nie potrafię wskazać momentu / sytuacji / aplikacji, która powoduje błąd. Co ciekawe, w momencie gdy autoobracanie przestaje działać, odpalam sobie jeden z trzech testów czujników jakie mam zainstalowane na ta okoliczność i wszystkie działają poprawnie. Nie spodziewam się, że uzyskam tutaj rozwiązanie problemu, bo to raczej leży w kwestii producenta. Liczę jednak na podpowiedź co mogę zresetować / włączyć wyłączyć, aby uniknąć restartowania smartfona. Telefon nie jest zrootowany. Pozdrawiam. CMS
  4. To mój pierwszy post na forum, więc na początek chciałem wszystkich was serdecznie przywitać. Gdyby ktoś potrzebował pomocy z innej branży elektronicznej, to z chęcią pomogę na forum elektroda.pl. A teraz do rzeczy. Mam problem ze swoim nowym nabytkiem. Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłem w salonie Playa, Alcatela Idol 4 (bez S). Zmieniłem sobie launchera, dialera, program do sms'ów, wywaliłem też sporo fabrycznie zainstalowanych aplikacji. W pewnym momencie zauważyłem brak pewnej funkcjonalności na telefonie. Po naciśnięciu przycisku BoomKey, na górnym pasku pojawia się napis "Boom" jednak nie ma kompletnie żadnej zmiany dźwięku, ani przy odtwarzaniu muzyki, ani filmów. Wcześniej było słychać wyraźną różnicę. Podejrzewam, że ma to coś wspólnego z aplikacją Waves MaxxAudio. Wcześniej jak w nią wszedłem, to suwaki były "jakoś tam" poustawiane, w tej chwili zawsze są na "zero" a zmiana ich położenia nie ma żadnego wpływu na dźwięk. Myślę, że te dwie aplikacje są ze sobą jakoś powiązane i prawdopodobnie były tez powiązane z jakąś inną, którą musiałem usunąć. Będę wdzięczny za listę fabrycznie zainstalowanych aplikacji, bo ponad tydzień mi zajęło, zanim ustawiłem go pod siebie, a nie mam chwilowo karty SD, żeby zrobić sobie backupa. A może ktoś się spotkał z takim problemem i wie co jest przyczyną. Pozdrawiam. CMS - - - - - - - - - -Dołączono- - - - - - - - - - Odpowiadam sam sobie , dla potomnych. Napisałem na kilku forach i udało mi się uzyskać rozwiązanie na forum.•••••••••••••••• Wyczyściłem pamięć podręczną we wszystkich aplikacjach mających związek z "audio", wymusiłem ich zatrzymanie, zrestartowałem telefon i nic się nie zmieniło. Mimo wszystko naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Wystarczyło wyczyścić dane obu aplikacji MaxxAudio i zrestartować telefon. BoomKey znowu działa poprawnie. Pozdrawiam. CMS
×