Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

 

 

kariolmax

Kurz między soczewką a aparatem (tył) oraz problemy z serwisem/fakturą

Recommended Posts

kariolmax    10

Witam Was serdecznie, 

jestem użytkownikiem Samsunga Galaxy S6 od listopada 2015 roku i generalnie nie mogę na niego złego słowa powiedzieć, ale niestety nie ma róży bez kolców.

Zaczęło się jak pod koniec stycznia 2017r. oddałem telefon do Samsung Premium Service plaza ze względu na niski skok przycisku home oraz jego wychylanie się na boki, gwarancję uznano, wymienili przy okazji ekran (zapewne rozwalili przypadkowo przy demontażu) oraz gniazdo usb z mikrofonem.

Około 2-3 miesiące później (gdy na dworze zaczęło świecić mocniej słońce) zauważyłem, że mój tylni aparat jest w czymś brudny. Na początku pomyślałem że to może być klej, ale bardziej wygląda na kurz/pył. Korzystając z okazji że niedawno byłem w Warszawie wraz ze wszystkimi dokumentami pojechałem do w/w serwisu, tym razem gwarancji nie uznano, ponieważ na telefon posiadam fakturę vat 0% (czytałem artykuł dostępny na forum, niestety po fakcie i nawet wtedy nie skojarzyłem jej z fakturą 0% - na mojej nie ma nigdzie napisu marża, ale jak widać nie jest to wymagane). Dodatkowo odpowiedziano mi że telefon i tak nie kwalifikowałby się na gwarancję bo nie jest pyłoodporny, a takie coś nie mogło się zdarzyć w ich serwisie. Okej, moje błędy, powinienem się bardziej interesować swoimi sprawami. 

 

Myślę co teraz zrobić, przy zakupie telefonu wykupiłem ubezpieczenie w uCare na awarię i kradzież po roku (to pierwsze zacznie obowiązywać od zakończenia 2 letniej gwarancji producenta - czyli listopada 2017r.) i to stopuje mnie przed samodzielną wymianą i czyszczeniem szkiełka - widziałem poradnik w internecie jak je podważyć, założyłbym nowe (tutaj pojawia się drugi problem - ciężko jest dostać oryginał w rozsądnej cenie).

 

Drugą możliwością jest oddanie telefonu do sklepu-komisu, gdzie go nabyłem i pozbycie się go na co najmniej 14 dni przez niezgodność towaru z umową. W tym rozwiązaniu nie pasuje mi fakt, że telefon jest rzeczą absolutnie codziennego użytku i nie chciałbym się przerzucać na Galaxy S3 Mini wraz z podstawowymi kontaktami. Dodatkowo nie wiem jakby sprzedawca zareagował na informację o naprawie gwarancyjnej.

 

Trzecią i najgorszą dla sprzedawcy możliwością (do której sam nie jestem również przekonany!) jest próba odstąpienia od umowy ze względu na rażącą wadę, jaką jest brak bezpośredniej gwarancji producenta (dostałem jakąś tam kartę gwarancyjną z tego sklepu dodatkowo do dowodu zakupu). Jest to rozwiązanie o tyle dla mnie dobre, że odzyskałbym 1850zł i za to mógłbym sobie ściągnąć nowy telefon typu Xiaomi Mi6. Sprzedawca ma mały sklep, więc myślę że z pomocą UKOIK uzyskałbym zwrot tych pieniędzy. Nie jestem przekonany do takiego rozwiązania, ponieważ nie uznaję za słuszne takiego dojenia sprzedawcy - tym bardziej po 2 latach użytkowania telefonu, ale z drugiej strony biorąc go osobiście nie poinformowano mnie że jest to faktura marża/0% i jakie konsekwencje to za sobą niesie. 

 

Proszę Was o radę, dziękuję za lekturę i pozdrawiam!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×