Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

 

 

GeoHot

Błędy Google Play wraz z ich naprawą

Recommended Posts

Opisane są to najczęstsze błędy Google Play wraz z ich naprawą.

 

 

Wiele osób ma problemy z kupowaniem/pobieraniem/otwieraniem aplikacji ze sklepu play. Więc szukałem rozwiązań i próbowałem znaleźć do nich rozwiązania. W miarę możliwości wątek będę aktualizował, zaczynamy...

 

 

 

 

błąd 491

Pobieranie i aktualizacje są niemożliwe.

 

 

Usuń swoje konto Google. Zrestartuj urządzenie i dodaj je ponownie. Teraz wejdź w aplikację i zakładkę wszystkie. Przewiń w dół i znajdź google services/usługi google, następnie kliknij wyczyść dane i wymuś zatrzymanie.

 

 

błąd 498

Przerwano pobieranie ze sklepu Google Play.

 

 

Problemem jest pełna pamięć Twojego urządzenia. Usuń niepotrzebne aplikacje i pliki. Uruchom ponownie swój telefon w trybie recovery (SAMSUNG: volume down, power i home RESZTA: volume down i power) i wybierz wipe cache partition. Zatwierdź klawiszem zasilania.

 

 

błąd 919

Pobieranie aplikacji działa, ale nie otwiera się po pobraniu.

 

 

Po prostu nie ma miejsca. Wyeliminuj wszystkie duże dane. (zdjęcia, aplikacje, muzykę)

 

 

błąd 413

Pobieranie aplikacji, lub jej aktualizacji jest niemożliwe. Jeżeli korzystasz z serwera proxy to należy pamiętać, że może to spowodować problemu z funkcjonowaniem sklepu Google Play.

 

 

W ustawieniach wejdź w aplikacje. Następnie przejdź do wszystkich i znajdź google services/usługi google. Wybierz, wyczyść dane i wymuś zatrzymanie. Zrób to samo ze sklepem google play i wyczyść dane swojej przeglądarki.

 

 

błąd 923

Pobieranie jest niemożliwe: Błąd podczas synchronizacji konta Google, lub niewystarczającej ilości pamięci.

 

 

Usuń swoje konto Google i usuń wszystkie zbędne aplikacje, które zwyczajnie zajmują tylko miejsce. Uruchom telefon

w trybie recovery, wybierz wipe cache partition i zwyczajnie uruchom. Skonfiguruj konto ponownie.

 

 

błąd 921

Nie możesz pobrać aplikacji.

 

 

Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji w sklepie Google Play. Jeżeli to nie pomoże należy usunąć wszystkie dane aplikacji sklepu play. W ostateczności trzeba usunąć swoje konto Google, ponownie uruchomić telefon i skonfigurować.

 

 

błąd 403

Pobieranie jest niemożliwe. Dzieje się tak zwykle, gdy dwa konta Google są wykorzystywane do kupowania aplikacji na jednym urządzeniu.

 

 

Przejdź do sklepu Google Play prawidłowym kontem. Odinstaluj aplikację w pytaniu. Następnie spróbuj ponownie kupić aplikację.

 

 

błąd 492

Nie da się zainstalować aplikacji ze względu na dalvik cache.

 

 

W ustawieniach znajdź aplikacje i wejdź do wszystkich i znajdź google services/usługi google. Wybierz wyczyść dane i wymuś zatrzymanie. To samo zrób ze sklepem play.

 

 

Jeżeli problem nie zostanie zniwelowany spróbuj usunąć dalvik cache. Aby to zrobić musisz wejść w customowe recovery.

 

 

błąd 927

Pobieranie nie jest możliwe, ponieważ trwa aktualizowanie sklepu.

 

 

Odczekaj kilka minut aż sklep play zostanie zaktualizowany. Jeżeli problem nie ustąpi wejdź do aplikacji i zakładki wszystkie. Znajdź google services/usługi google i wybierz wyczyść dane oraz wymuś zamknięcie. Zrób to samo z aplikacją sklepu.

 

 

błąd 101

Nie możesz niczego pobrać, ponieważ masz zbyt wiele aplikacji.

 

 

Usuń aplikacje.

 

 

błąd 498

Błąd w Twoim koncie Google.

 

 

Usuń konto i użyj innego.

 

 

błąd 911

Aplikacja nie może być pobrana z powodu błędu 911.

 

 

Pierwsza metoda:

Wyczyść dane sklepu.

 

 

Druga metoda:

Połącz się z inną siecią i uruchom aktualizację.

 

 

błąd 919

Nie można zainstalować żadnej aplikacji.

 

 

Zmień ustawienia APN.

 

 

błąd 920

Aplikacja nie może zostać pobrana.

 

 

Metoda 1:

Wyłącz wifi

włącz wifi

włącz google play i zainstaluj/zaktualizuj aplikacje

 

 

Metoda 2:

Usuń swoje konto w ustawieniach. Zrestartuj telefon i dodaj je ponownie.

 

 

Metoda 3:

W aplikacjach znajdź Sklep Google Play i wyczyść dane. Teraz usuń aktualizacje i zrestartuj telefon.

 

 

błąd 941

Podczas próby aktualizacji.

 

 

Przejdź do aktualizacji i zakładki wszystkie. Znajdź Sklep Google Play, wybierz wymuś zatrzymanie i wyczyść dane. Ponownie przejdź do tej zakładki, znajdź download manager/menadżer pobierania i znów wyczyść dane. Jeżeli problem nie ustąpi wejdź ponownie i w Sklepie Google Play wybierz Odinstaluj aktualizacje.

 

 

błąd 504

Aplikacji nie można pobrać ze względu na błąd. (504)

 

 

Metoda 1:

Wyczyść dane sklepu.

 

 

Metoda 2:

Usuń konto Google z ustawień. Wymuś zatrzymanie, wyczyść dane google play, google service framework i download manager.

Teraz ponownie wejdź w konta i skonfiguruj swoje. Zrestartuj telefon.

 

 

błąd 495

Podczas pobierania aplikacji.

 

 

Metoda 1:

Wyczyść dane sklepu google play.

 

 

Metoda 2:

Usuń konto google i zrób dokładnie tak samo jak w metodzie 2 w punkcie wyżej.

 

 

błąd rh01:

Błąd podczas pobierania informacji z serwera.

 

 

Te same metody co w błędzie 504.

 

 

błąd rpc:s-5:aec-0:

Błąd podczas pobierania informacji z serwera.

 

 

To samo co wyżej.

 

 

błąd-24

 

 

Metoda 1: (wymaga roota)

Zainstaluj menadżer plików (coś typu root manager)

znajdź android/data/com.whatsapp

usuń folder com.whatsapp…

teraz zainstaluj apke z google play

 

 

Metoda 2: cleanmaster

uruchom i wyszukaj pliki junk, potem usuń

 

 

Metoda 3:

Kiedy wszystko zawiedzie należy zrobić factory reset

 

 

package file invalid:

Ten problem jest spowodowany sklepem play

 

 

Metoda 1:

Wejdź do aplikacji, wybierz swoją i wyczyść dane.

 

 

Metoda 2:

Zainstaluj aplikację przez stronę Google Play

 

 

Metoda 3:

Wyłącz wifi i włącz dane pakietowe i przez nie zaktualizuj aplikację

 

 

Metoda 4:

Wyczyść dane google play store, google service framework.

 

 

Instalacja nie powiodła się:

 

 

Usuń i zainstaluj aplikację, wyczyść dane marketu, usuń aktualizację sklepu play, wyjmij kartę.

Jeżeli to nie pomoże to usuń jeszcze folder .android_secure

 

 

brak połączenia:

1. Wyczyść dane

2. Sprawdź datę

3. Sprawdź konto google

 

 

Oryginalny wątek [iNFO] Google play errors Explained (with fixes) [update 6 May 2014] - xda-developers

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o Google Play Services, czy o Google Services Framework?

Czytałem, że czyszczenie Google Services Framework nie jest zalecane, bo później są problemy z apkami, które korzystają z googlowego GCM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Ja mam inny problem. Co któreś wejście do Google Play (losowo) powoduje restart systemu. Przelatuje ekran SONY i reszta animacji i pojawia się ekran blokady. Nie trzeba wpisywać PIN. Restartowałem usługi Google Play, Sklep Play + czyszczenie ich danych. Soft jest świeży, wgrany Flashtool'em.

Tel: SONY Xperia L

Sys: Android 4.2.2

Można coś pomóc w tej kwestii? Dzięki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×