Skocz do zawartości
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies! Więcej informacji

Ta strona używa cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej informacji tutaj

maciekk26

Jak działa Greenify? jestem zielony w tych sprawach:(

Recommended Posts

Witam mam pytanie co do tego programu bo nie jestem pewny co do jego możliwości , zainstalowałem go na Neo S5 i zaznaczyłem aplikacje które mają być hibernowane tak samo jak systemowe, zostawiłem telefon i z 100 % baterii po 2 godzinach pokazywał 96% . Nie wiem czy coś źle robię jak go skonfigurować żeby działał jak należy? może to i wina jak narazie samej baterii telefon mam od 3 tygodni ładowany z 11 razy nie wiem . Mam roota Rom playa.. P.s jeśli zamieściłem nie w tym dziale co powinienem to proszę o przeniesienie i pozdrawiam.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
  • Autor Wątku
  • rozumiem to wcale nie musi byc internet połączony? mam rozumieć że jeśli korzystam z internetu i używam np Facebooka i póki nie wygasze ekranu będzie działać w tle tak?jak wyłącze ekran to za hibernuje ją i nie włączy się dopóki jej sam nie włącze?

Nie wiem czy to wydłuża baterie jakie są opinie na temat tej aplikacji? Zurzywa w tle dużo %?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kiedy wygasisz ekran to hibernuje aplikacje ,jeśli nie chcesz żeby hibernowało Facebooka to zaznaczasz

i klikasz u góry X.

Nie włączy się dopóki jej nie włączysz nie jestem pewien ,ale możliwe że podczas hibernacji otrzymujesz powiadomienia sprawdź jeśli chcesz.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
  • Autor Wątku